maandag 2 november 2009

Reacties

Vanmorgen kwam ik er achter waarom ik ineens helemaal geen reacties op mijn blog meer kreeg. Ik vroeg het me al een tijdje af, want ik zíe jullie namelijk via google analytics wél, maar ik voelde mezelf zeer zielig dat niemand ooit meer een reactie achter liet. Nu blijkt dat het gewoonweg niet mogelijk was om een reactie achter te laten...

Enerzijds ben ik opgelucht dat het niks persoonlijks was ;) maar anderzijds...heb ik geen idee hoe ik het moet oplossen. Alle instellingen heb ik nagelopen en alles staat zoals het eerst ook stond, toen het nog wél werkte. Beetje jammer.

Het enige dat wel lijkt te werken is als ik een het reactievenster in popup plaats, dus dat heb ik nu maar even gedaan. Excuses alvast aan de mensen die zich storen aan popups, maar het moet even zo, tot iemand een gouden tip heeft hoe ik het kan fixen. Of, tot mijn gevoel van eigenwaarde weer een beetje opgekrikt is ;) Dus, laat vooral een reactie achter - of je nou een idee hebt hoe ik het kan fixen of niet!

4 opmerkingen:

Satinis zei

fipo :+

MJ zei

LOL :D

sepo!

valerie zei

Hallo! Doei!
Sorry er komt bij mij ook niet veel zinnigs uit vandaag! Misschien is het besmettelijk..?

Giodio zei

Haha, wat is het dan bij mij? Vast iets persoonlijks. En weg is het beetje zelfvertouwen wat ik nog had ; )