dinsdag 1 september 2009

Wat een drama!

Ja, ze is weer aan het loggen. En nee, niemand weet hoe lang het gaat duren.

Loggen, is me vanavond verschillende keren gezegd, doe je voor jezelf. Eigenlijk is dat natuurlijk zo, maar ik doe het, enigszins aangespoord, ook een heel klein beetje voor anderen.

Ik zelf moet er weer even inkomen, en de vraag is of dat gaat gebeuren. Nou ja, dé vraag..Was het maar zo simpel. Helaas was er om op dit punt te komen wel meer dan één vraag: Kies een naam voor je blog, kies een sjabloon, welke kleuren? foto of niet? Mijn hemel (tsja...die was al bezet..), al die keuzes. Niet mijn sterkste kant. En dan is er nog de vraag of ik in het Nederlands of in het Engels wil schrijven...Nederlands dus maar, for now. Niets zo veranderlijk als de mens - maar ik ga het proberen vol te houden! Voor mezelf, natuurlijk ;-)

5 opmerkingen:

Regina zei

Haha, ik vind het geweldig! En altijd wat... maar zelden wat goeds, klinkt ook lekker optimistisch. Ik hoop dat je dit blijft doen, want ik vind het echt leuk om je stukjes te lezen. Maar dat wist je al ;-)

Anoniem zei

leuk, houd vol

Anoniem zei

foto van de zeedijk?

MJ zei

Klopt, één van die foto's die ik vorig jaar had genomen toen we dat eind waren wezen fietsen!

koos zei

ben benieuwd naar je volgende pennenvrucht