zondag 12 juni 2011

Lang weekend

Dit weekend heb ik een lang weekend. Maandag ben ik vrij, vanwege de verjaardag van de Engelse koningin. Het is wel grappig dat die verjaardag in Gibraltar een officiële vrije dag is, want in de UK is dat namelijk niet het geval. Persoonlijk ben ik meer een fan van Bea dan van Monkey Face, maar aangezien ik voor de verjaardag van ónze vorstin geen vrije dag krijg, ben ik voor één dag per jaar met liefde Brits koningsgezind.

Ik ben er dit weekend even uit, uit logeren bij mijn moeder. Mijn intentie is om zo weinig mogelijk te doen, want ik heb weer een erg drukke week achter de rug, met lange dagen zowel op kantoor als daar buiten. Leuk, maar wel vermoeiend. Bovendien kon ik de slaap niet zo vatten de afgelopen week, niet om een specifieke reden maar er was veel onrust zowel in de straat als in mijn hoofd. Dit weekend even rustig aan, dus.

Tot nu toe lukt het goed. Vanmorgen heb ik een beetje uitgeslapen en de rest van de dag voornamelijk buiten doorgebracht, in en rond het zwembad. Ondanks dat ik mezelf heb ingesmeerd ben ik toch wel wat verbrand, maar op dit moment lig ik, door mijn moeder liefdevol ingesmeerd, in bed, en wacht ik af welke kleur ik morgen heb. Rood staat me doorgaans ook wel..

Mijn nieuwe vriendje is natuurlijk ook mee. We waren samen bij het zwembad vanmiddag, waar ik voor het eerst echt een iBook gelezen heb, en we zijn samen tussen het zwemmen en zonnen door op foto expeditie geweest. Hier een impressie van mijn zaterdag, door de lens van mijn new best friend:








































Morgen lekker nog een hele dag, en afhankelijk van mijn kleur als ik wakker word zal die dag er ongeveer hetzelfde uitzien!

Geen opmerkingen: